Jumaat, 5 April 2019

Pindah 'Rumah Baru'


Assalamualaikum pembaca sekalian, aku tak ada nak celoteh panjang-panjang. Kalau korang perasan, aku dah banyak padam aku punya entri sebelum2 ni. Tinggal Siri SODA jha kat sini. Jadi nak bagitahu, sebenarnya saya dah pindah Rumah Baru. Entri saya yang lain2 tj tak padam pun, cuma pindahkan jha ke laman blog baru. Sebab apa? Sebab aku pun tak tahu apa masalah blog ni. Sebab kalau aku nak share link blog ni ke facebook, insta, twitter atau kat mana2 jha lah. Semuanya tak boleh. Puncanya tak dapat dikenal pasti, jadi aku ambik inisiatif untuk membina rumah baru untuk aku lebih bebas meneroka. Huhuhu
Kat mana pindah? Ha meh sini nak habaq, hampa tekan link banyak2 kat bawah ni. Satgi dia bawa hampa pi rumah aku sekelip mata jha. Kalau berkelip2 tu mungkin masalah teknikal dekat internet, tapi jangan risau. Yang penting sampai punya. Jadi, selamat datang ke rumah baru aku. Tadaaaa

👇👇👇👇Tekan bawah sini 👇👇👇👇

jemariberdansa97.blogspot.com
jemariberdansa97.blogspot.com
jemariberdansa97.blogspot.com
jemariberdansa97.blogspot.com
jemariberdansa97.blogspot.com


----------------------

Sekian.

Rumah Konoha,
Ain Chok,
Casablanca,
Morocco

Jaga Diri!
Jaga Iman!
Jaga Solat!
Jaga Hati!
Jaga Mata!

Salam Sayang,
AinuoMZ@AMZ

0 Budak Comel Komen :D:

Catat Ulasan

 
©Suzanne Woolcott sw3740 Tema diseñado por: compartidisimo